A dizájn Oscar-ja a Vingardiumon
Korábban már írtunk a Dubicz Borászatról, akik immár harmadszor látogatnak el hozzánk a Vingardiumra a mátrai borvidékről. Idén sokat lehet hallani róluk, mert a Szigeten Dubicz borok lettek a fesztivál borai, ezen kívül rengeteg borversenyen taroltak, mint azt a korábbi években már megszokhattuk tőlük. Ám idén nem csak a borokkal emelkedtek ki, hanem boros címkéikkel megnyerték a dizájn szakma legnagyobb elismerését.
A Dubicz Borászat a tudatos építkezés példája. 2016-ban nevet változtattak, majd 2017-ben egy teljes arculatváltáson mentek keresztül. Az új marketingkommunikációs stratégia eredményeként az új boros címkék is megjelentek, amelyeket már tavaly megcsodálhattak a Vingardium Borliget látogatói. A borászat célja egy „Dubiczos életérzés” létrehozása, átadása volt. A Graphasel Design Studio által tervezett dizájn kialakítása során a trendiség és a dinamizmus voltak a fő üzenetek, valamint a borászat otthonát jelentő Mátrai borvidék sajátos domborzatát próbálták megjeleníteni.
A munka pedig nagyon is eredményes, hisz az esseni Design Zentrum Red Dot díja, mely a dizájn szakma Oscar-jának számít, idén a Dubicz címkecsalád megálmodóihoz vándorolt. 45 ország 8600 alkotása közül nyerték el a különleges elismerést.
Teljes szívünkből gratulálunk, és javasoljuk minden vendégünknek, hogy látogassanak el a Dubicz standhoz, csodálják meg a palackokat, és aztán kóstolják is meg!